Openingstijden Sports Planet: Ma t/m Vr 8:30 - 23:00 | Za 8:00 - 16:00 | Zo 8:30 - 16:00

Je bent hier: Home  ▶  Nieuws  ▶  Buiten Sporten.

Buiten Sporten.

Lieve Sporters van Sports Planet.

We blijven voorlopig nog  even gesloten, Het is niet anders. We gaan uit van de mogelijkheden, niet van de beperking. We gaan dus .. Naar buiten!

Sports Planet bied de mogelijkheid om buiten te sporten. Vanaf aanstaande zondag bieden wij weliswaar een alternatief maar zeker een creatief sportprogramma aan.

Anders sporten onder andere omstandigheden en andere voorwaarden. Het is heel belangrijk om ons te houden aan de voorwaarden, regels en aanwijzingen van het RIVM en de instructeurs.

Gezien de 1,5 meter gaan we sporten met maximaal 10 mensen en 15 met de cycle. Niet alle lessen kunnen we buiten geven omdat we geen contactsport aan mogen bieden (bokszaktraining) maar ook qua materiaal en overdacht (power en crossfit) daarbij willen we ook rekening houden m.b.t. de veiligheid, gezondheid en geen hinder zijn voor buurtbewoners.

We hebben een aangepast rooster gemaakt en gebruiken hier de voorste parkeerplaats en het park voor. Het rooster gaat zondag 17 mei in en loopt t/m zondag 31 mei. We kijken niet te ver vooruit zodat we kunnen anticiperen op de regels, mogelijkheden en wijzigingen die de overheid ons oplegt/ geeft. We starten met 1 deelname per week om zoveel mogelijk leden weer te laten sporten, Je mag wel een reserve keus aangeven voor dezelfde week. Op het moment dat er toch nog ruimte is, bellen we jou terug om je hierover te informeren. Alle lessen duren 30 of 45 minuten. (met uitzondering van de wandeling fit en Vitaal) Zo kunnen we jou ontvangen (5 minuten vooraf) , de les starten , les afsluiten (direct weer naar huis) en is er voldoende ruimte om de volgende groep te ontvangen zonder dat we met teveel mensen tegelijk aanwezig zijn.
Buiten sporten vraagt om andere kleding. Denk aan een extra vestje, groot badlaken en andere sportschoenen.
Ga thuis nog naar het toilet want wij mogen de toiletten niet open stellen, ook geen uitzonderingen. Dus ook bidons/flesjes kunnen niet door ons gevuld worden met water.

Laten we positief blijven en de regels goed opvolgen. Het kan dan alleen maar beter worden voor ons allemaal.

 

lesrooster buiten trainingen per 17 Mei.

Lesrooster: 17 t/m 31 Mei

Max aantal deelnemers 10 en 15

Geef je op via 06-14918182 (bellen tussen 12 en 20 uur)

(Donderdag Hemelvaart (21 mei) geen training)

 

– Alléén toegankelijk voor leden. Max 10 deelnemers per les. Max 15 deelnemers voor de cycle.

– Sports Planet blijft DICHT. Er kan geen gebruik worden gemaakt van kleedruimte, WC en douches.

– Ga dus thuis nog even naar het toilet.

– Neem indien gebruik van matje een grote handdoek mee die het gehele matje bedekt.

– GEEN lessen waarbij veel materiaal moet worden gebruikt en/of gedeeld. (crossfit/bokszak/power)

– Aanvang en vertrek tijd max. 5 min. Volg de pijlen zoals aangegeven en blijf niet hangen.

– Opgeven en niet komen is niet meer kunnen opgeven.

– 1 training per week en 1 reserve/voorkeurs training mag je opgeven.

– Bij het niet doorgaan van de les i.v.m. slecht weer bellen we u af en houdt onze Facebook pagina in de gaten voor het laatste nieuws. Sports Planet Facebook

– personeel is uitgesloten van deelname.

 

Dag Les Instructeur(s) Aanvang tijd
Zondag Cycle 9.30 45 min
Cycle 10.30 45 min
Maandag Bootcamp Rutger/Fleur 10.00 45 min
Bootcamp Rutger/Fleur 18.30 45 min
Gritt Hans 19.30 30 min
Dinsdag BBB Caroline 9.30 45 min
70+ wandeling* Caroline 10.30 60 min
X-co Daphne 18.30 45 min
Bootcamp Caroline 19.30 45 min
Woensdag Bootcamp Rutger 10.00 45 min
HIIT Rutger 11.00 30 min
Yoga Walter/Nadja 19.00 45 min
HIIT Caroline 20.00 30 min
Donderdag BBB Caroline 9.30 45 min
70+ wandeling* Caroline 10.30 60 min
Bootcamp Rutger/Fleur 18.30 45 min
Gritt Simone 19.30 30 min
Vrijdag X-co Maarten 10.00 45 min
70+ wandeling* Caroline 9.30 60 min
Yoga Walter 11.00 45 min

*70+ wandeling : i.p.v. de fit en vitaal lessen. Wandelen i.c.m. oefeningen.

Geplaatst op 14 mei

Recent nieuws

Nieuwsoverzicht   ▶